DISTRIBUIȚI

Negocierile realizate intre consumatori si banci, in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) au adus un beneficiu de 2,67 milioane de Euro in perioada 2016-2019. Aproape jumatate din aceasta suma (1,25 mil.Euro) reprezinta diminuarea eforturilor de plata pentru consumatori, in anul 2019. De acum si persoanele juridice se pot adresa CSALB, odata cu extinderea competentelor Centrului. Institutiile publice sau cele private se pot adresa CSALB pentru rezolvarea unor probleme care tin de servicii de plata sau emiterea de moneda electronica, precum: operatiunile prin intermediul ATM-urilor, transferuri intre conturi bancare, operatiuni de plata facute prin internet banking sau prin telefonul mobil etc. Pot fi chemate la conciliere institutii precum bancile, emitentii de moneda electronica si companiile care furnizeaza servicii de plati si fac transferuri de bani.

Cătălin Bălan
Specialist PR CSALB
0742 090 318

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar Str. Sevastopol, nr.24, sector 1, București www.csalb.ro