DISTRIBUIȚI

Incepem anul cu vesti bune pentru consumatorii de servicii financiare. In cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) au fost rezolvate cele mai importante cazuri, din punct de vedere valoric, din istoria concilierii dintre consumatori si banci, in Romania. Reamintim ca negocierile dintre consumatori și banci, intermediate de CSALB, sunt gratuite pentru consumatori si dureaza cel mult 90 de zile.

Un consumator din Bucuresti a obtinut stergerea unei datorii de 298.000 de lei (aproximativ 62.000 Euro) in urma negocierii cu banca, intermediata de CSALB. In acest caz, banca a acceptat stergerea intregii datorii pe care consumatorul o mai avea de achitat. Acelasi lucru s-a intamplat si intr-un alt caz social, din Oradea, pentru care aceeasi banca a sters suma de 51.930 CHF.

Detalii despre aceste cazuri, declaratii video si alte informatii, in comunicatul de presa atasat.

Nota: Concilierea este o procedura confidentiala (conform OG 38/2015 si prevederilor GDPR), iar numele bancii si consumatorilor nu pot fi facute publice.

Multumesc,

Cătălin Bălan

Specialist PR CSALB

0742 090 318

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar

Str. Sevastopol, nr.24, sector 1, București

www.csalb.ro