DISTRIBUIȚI

• Sentinţa ICCJ a stabilit că dobânzile sunt calculate corect, însă BCR va propune clienților oferte de dobândă la nivelul actual al pieței, urmărind o relație amiabilă și de încredere cu clienții săi.

• Deși instanța a stabilit ca cei 120 de clienți angrenați în proces să plătească cheltuieli de judecată, BCR nu va solicita recuperarea sumelor respective.

• Există 160.000 de beneficiari ai soluțiilor comerciale oferite de BCR clienților pentru a depăși problemele financiare și provocările contextului economic: 100.000 refinanțări, 30.000 restructurări ale creditelor, 30.000 de beneficiari ai campaniei de scădere a ratelor.

BCR a făcut pași decisivi și va continua construcția unei afaceri responsabile, bazată pe respectarea reglementărilor de protecție a consumatorilor, pe integrarea solicitărilor clienților în procesele de bază ale băncii, precum și pe inițiative solide de educație financiară a clienților, cu privire la îndatorare și administrarea finanțelor personale.

Într-un mediu legislativ stabil și modern, soluțiile comerciale și economice raționale pot rezolva problemele financiare și sociale. Abordarea comercială a BCR se concentrează pe servicii bancare pe termen lung și preocupare față de oameni în primul rând.