DISTRIBUIȚI

Romania Mihai Dulgheru

Ministerul Afacerilor Interne Str. Saturn, Nr. 9

Serviciul de Politie Transporturi Maritime CT. BL. C18, SC.1, ET.2, AP. 12

Incinta Port Constanta, Loc. Galati

Cladire Bursa Noua, Etaj 1 Jud. Galati

Loc. Constanta Cod Postal 800 344

Jud. Constanta -II-

Telefon: +40.241.602279 1 Barnhurst Lane

Fax: +40.241.611882 Hawkinge / Folkestone

Email : politia.transporturi.sptm@politiaromana.ro Kent

CT18 7AU

The U.K./England

17-10-2018

– Infractiuni penale, cu documente infractionale maritime

romanesti false, prin care foarte grav, mi-a fost si imi este

afectat dreptul legal la munca, la viata, siguranta si securitatea

personala, siguranta si securitatea Romaniei si a UE!

– Asa s-a facut caz penal special de ‘’ Circumstante Agravante

Speciale/Special Aggravating circumstances’’, care legal, a trebuit

si trebuie rezolvat in regim de urgenta!

Domnule comandant, al Politie Transporturi Maritime CT!

Subsemnatul Mihai Dulgheru, fiul lui Ion si al Ioanei, cu domiciliul in Galati, Str. Saturn,

Nr. 9, BL. C18, SC.1, ET.2, AP. 12, cu Carte de Identitate, Seria GL, Nr. 811407, si C.N.P. 1630517170353. In prezent, rezident cu documente infractionale profesionale maritime romanesti false, (pentru ca in Romania, nici acuma in 2018, nu se aplica conventiile internationale, (Conventia STCW 78/95), cum obliga Constitutia Romaniei, prin Art. 20), in: (Adresa de corespondenta), 1 Barnhurst Lane, Hawkinge /Folkestone, Kent, CT18 7AU, The U.K./England. In calitate de persoana foarte grav vatamata si criminal abuzata, cazuri penale foarte grave, care au format caz special de ‘’Circumstante speciale agravante’’, al

Ministerului Afacerilor Interne, Serviciul de Politie Transporturi Maritime CT.

Pentru interesul legii, prezint

PLANGEREA PENALA

Potrivit art. 221 din Codul de procedura penala, organul de urmarire penala este sesizat prin plangere sau denunt, ori se sesizeaza din oficiu cand afla pe orice alta cale ca s-a savarsit o infractiune, dupa cum urmeaza: Plangerea penala, este impotriva numitului Mezei Alexandru, director general la Autoritatea Navala Romana Constanta, care in mod constient, se face vinovat de abuzuri infractionale foarte grave. Abuz in serviciu, abatere disciplinara, din grava neglijenta a functiei, trafic de influenta, producerea de consecinte deosebit de grave din abuzri in serviciu, a incalcat Art. 291 si Art. 297 CP, exercitarea functiei cu rea credinta.

Deasemenea, plangerea penala, este si impotriva institutiilor: Autoritatea Navala Romana Constanta si Ministerul Transporturilor, institutii, unde autoritatile conducatoare, se fac vinovate de abuzuri infractionale foarte grave in serviciu, abateri disciplinare, producerea de consecinte deosebit de grave din abuzri in serviciu, incalcand Art. 291 si Art. 297 CP, exercitarea functiilor cu rea credinta, continuu din 1990-2018. Pentru ca este caz foarte special de Circumstante Speciale Agravante, prin care continuu este incalcata Legea nr. 51 din 1991, care priveste siguranta nationala a Romaniei, afectata, violata, si evident ca sunt

afectate, violate si siguranta si securitatea noastra a cetatenilor romani, siguranta si

securitatea U.E. si O.N.U, tot legislativul romanesc, european, Constitutia Romaniei, a Uniunii Europeane, Statul de drept, drepturile omului, toate conventiile maritime si conventiile ONU. Deasemeni, este incalcat dreptul international, legislatia internationala si in special, Conventia de la Geneva cu privire la protectia populatiei civile si evident, toate conventiile internationale. Si asa, Romania si-a pierdut dreptul de-a se numi TARA!

Mai departe, infractiunile penale foarte grave, dupa cum s-au intamplat:

1).a).Pe data de 11 si 12 Octombrie 2018, verbal prin telefon, autoritati de la Ministerul

Educatiei Nationale, mi-au cerut sa ma prezint la Autoritatea Navala Romana CT,

pentru ca sa-mi schimbe toate documentele infractionale profesionale maritime

romanesti false, cu documente maritime legala, conform Conventiei STCW 78/95, cu

regulile STCW aferente.

b).Pe data de 15.10.2018, pe la ora 10:30, am ajuns la Autoritatea Navala Romana CT, si

am mers la biroul directorului Liviu Grigore, de la departamentul documente maritime

(FALSE), care lipsea din birou si verbal, alte persoane, mi-au comunicat ca directorul

Liviu Grigore, probabil ca lipseste si din unitatea ANR CT.

Am mers la d-l Ion Pana, de la departamentul documente infractionale maritime

romanesti false, si i-am comunicat, ca mi s-a cerut de la MEN, ca sa ma prezint la ANR

CT, pentru a mi se schimba toate documentele maritime infractionale romanesti false,

cu documente maritime legale, conform Conventiei STCW 78/95, cu regulile STCW

aferente. D-l Ion Pana, a spus ca nu stie unde este directorul Liviu Grigore si el nu

poate sa informeze telefonic, directorul general Mezei Alexandru, ca eu Dulgheru

Mihai, am fost trimis de autoritati de la MEN, pentru ca sa-mi schimbe documentele

maritime false cu documente maritime legale, dar pot sa ma prezint eu la birul

directorului general, Mezei Alexandru.

c).M-am prezentat la etajul 8, la biroul directorului general, Mezei Alexandru, si am

informat secretara ca am fost trimis de autoritati de la MEN, pentru ca sa-mi schimbe

toate documentele maritime false cu documente maritime legale. Am spus la doamna

secretara, va rog luati telefonul, ca acum sunt in contact telefonic, cu o autoritate de

la MEN, si dati telefonul la directorul general, pentru ca sa vorbeasca la telefon in

legatura cu prezenta mea aici, pentru ca sa-mi schimbe toate documentele maritime

infractionale romanesti false, cu documentele maritime legale.

Secretara, a refuzat sa ia telefonul de la mine, si sa-l dea directorului general, Mezei

Alexandru, si mai departe, a mers la directorului general Mezei Alexandru, la informat

despre mine, ca m-am prezentat, trimis de autoritatile MEN, pentru ca sa-mi schimbe

toate documentele maritime false, cu documente maritime legale si directorul general

Mezei Alexandru, am auzit cum nervos, i-a cerut sa inchida imediat usa.

d).In timp ce eu stateam si asteptam pe o banca, langa usa directorului general, am auzit

cand directorul general, Mezei Alexandru, nervos a cerut prin telefon sa vina cat mai

urgent persoane, care sa ma scoata imediat din cladirea ANR CT, pentru ca el nu

doreste sa ma vada, in legatura cu problema cu documentele maritime false.

Aproximativ, 10 minute, dupa ce eu am ajuns, la biroul directorului, au aparut in fata

mea, un barbat si o femeie, de la serviciul de paza, care abuziv si necivilizat, mi-au

cerut sa parasesc imediat, institutia ANR CT.

Eu, politicos, am spus ca am fost trimis de autoritatile MEN, pentru ca sa-mi schimbe

documentele maritime infractionale false, cu documente maritime legale si barbatul,

in acel timp, abuziv, a inceput sa ma impinga, abuzeze cu mainele, pentru ca sa

parasesc biroul. Intre timp, au mai aparut inca doi barbati si toti cei trei barbati, de la

serviciul de paza, m-au agatat de maini, mi-au sucit mainile la maxim, m-au lovit cu

pumnii si picioarele, la cap, fata, maini, picioare, tot trupul. Unul dintre barbati, avea

un obiect dur in mana, cu care ma lovea, pana am iesit abuzat continuu, din cladire.

e).In urma loviturilor grave, am ramas cu dureri la cap, frunte, ochiul stang, obraji,

maxilare, urechea stanga, care imi tiuie continuu, dureri la umeri, coate si genunchi.

Mi-a rupt maneca la pardesiu, distrus o pereche de ochelari, si mi-a stricat ambii

pantofi. Am fost foarte grav, agresat fizic si verbal, m-am simtit in situatia de risc

major, maxim, pentru ca mi-au fost afectate foarte grav, functiile vitale.

2).a).Am telefonat la 112, serviciul de urgenta si au fost trimisi trei politisti de la Politia

Port Constanta. Am crezut ca asa cum este legal, politistii, ii vor aresta pe cei 3 barbati

care, m-au abuzat in modul cel mai bestial-criminal. Dar politistii: Agent sef, Popa

Viorel, agent principal Dumitru Robert si agent, Frigioiu Paul, mi-au cerut sa-i urmez la

Sectia de Politie Transporturi Maritime CT.

b).La Sectia de Politie Transporturi Maritime CT, agentul sef, Popa Viorel, mi-a comunicat

ca cei trei agrsori, sunt de la firma de paza Transguard Security Constanta, dar nu mi-a

spus numele lor, desi le luase declaratii.

Domnul agent sef, Popa Viorel, a facut proces-verbal, cu mai multe pagini, si desi a

promis ca o sa-mi dea foto-copii la procesul verbal, nu mi-a dat nici o foto-copie.

c).Aproximativ, pe la ora 14:00, cu dureri de la cap in jos, in tot organismul, am parasit

Sectia de Politie Transporturi Maritime CT.

Pe la ora 20: 00, seara, am ajuns la Spitalul Judetean Galati, unde mi s-au facut

investigatii si a doua zi, pe 16 Octombrie. Fisa de la Medicul Legist, este atasata.

d).Intre timp, am fost contactat de persoane de la Autoritatea Navala Romana, cu care

comunic, si mi-au spus: Prima persoana, mi-a spus: Am auzit ca ati fost trimis de la

MEN, la Autoritatea Navala Romana CT, sa va schimbe documentele maritime false, cu

documente maritime legale, si foarte regretabil, directorul Mesei Alexandru, abuziv a

cerut, a instigat pe agentii de paza care, in modul cel mai abuziv, v-au agresat, batut

bestial si politia nu a arestat pe nimeni. Asta pentru ca in Romania, Legea, drepturile

omului, inseamna: Favorizarea infractorilor, a faptuitorilor, impotriva victimilor.

Asa Romania, este singura tara din 164 de tari, membre la Conventia STCW, care in

modul cel mai ilegal si anti-uman, nu a aplicat Conventia STCW 78/95, nici acum in

2018, si abuziv, tine pe toti navigatorii romani, abuzati cu documente maritime false.

Desi, Romania, trebuia sa aplice Conventia STCW 78/95, din 1979, cand a semnat si a

devenit membra, la Conventia STCW. Directorul Mezei Alexandru, a fost foarte fericit

ca ati fost batut bestial, dar directorul Mezei Alexandru, ca o persoana de groaza, ar fi

fost foarte fericit, daca ati fi fost omorat la Spitalul Palazul Mare, sau poate ca nu

peste mult timp, o sa auda ca ati fost omorat. Daca persoane periculoase ca Mezei

Alexandru, nu sunt arestati si trimisi la puscarie, ei doresc moartea la romanii care cer

respectarea legii, cum ati fost si sunteti d-stra.

– Alta persoana, mi-a spus ca directorul Mesei Alexandru, deja a informat persoanele cu

influienta, ca sa nu i se intample nimic, daca o sa fac plangere penala, sa-mi fie

plangerea penala respinsa, cum mi s-a intamplat mereu pana acum. Pentru ca pana

acum, se stie, a fost facut mereu complot impotriva mea, sa nu se investigheze si sa nu

sa se judece, cazul foarte grav cu documentele maritime romanesti false.

Persoane ca directorii Mezei Alexandru si Mihai Andrei, nu au fost si nu sunt de acord

sa aplice legal Conventia STCW 78/95, sa dea documentele maritime legale la

navigatorii romani, nici chiar daca primesc ordin de la prim-ministru sau ministru.

Pentru ca se bazeaza ca, coruptia in Romania este generala si numitii politic, din 1990

– 2018, mereu au fost interesati doar de castiguri financiare si in special, de castigurile

financiare ilegale si nu sa respecte legea si sa oblige la respectarea legii.

Acesta este si motivul principal, pentru care din 164 de tari membre la Conventia

STCW, doar navigatorii romani, in modul cel mai abuziv si discriminatoriu, au

documente maritime false si acuma in 2018. Desi in 2006, a fost facuta conventie

speciala cu autoritatile UE, si s-a promis ca imediat, vor fi retrase toate documentele

maritime romanesti false si vor fi emise numai documente maritime legale, conform

Conv. STCW, cu regulile STCW aferente. Ceea ce nu s-a intamplat, nici acum in 2018.

Se stie ca s-au primit telefoane si scrisori la ANR CT, in legatura cu reclamatiile,

plangerile pe care le-ati facut, dar mai departe, prin traficuri de influienta, s-a rezolvat

totul, in favoarea mafiei cu emiteri de documente maritime false!

Se vor rezolva aceste probleme foarte grave, cu documente profesionale romanesti

false, prin care sunt distruse vietile romanilor, doar atunci cand se vor autosesiza

autoritatile din politie si justitie, ca in alte tari. Dar asta v-a fi doar atunci cand si

politicul in Romania, v-a fi ca politicul din alte tari, pentru protejarea legala a

romanilor si a Romaniei!

Se mai stie ca o multime de navigatori romani din diaspora, care daca ANR CT, nu le-a

schimbat documentele maritime false cu documente maritime legale, au spus: Este cel

mai mare ghinion din lume, sa te nasti in Romania si dupa aia sa fii abuzat, terorizat,

tocmai prin sistemul de invatamant, cu documente profesionale (MARITIME)

romanesti false, prin care iti este distrusa total viata.

3).a).Mai departe, domnule comandant al Politiei Transporturi Maritime CT, respectuos, in

numele legii, in regim de urgenta, va solicit sa faceti ceea ce trebuie sa faceti

constitutional. Sa faceti dosar penal, pe care conform normelor de competenta,

pentru ca este caz national si international, sa inaintati dosarul penal, la Parchetul de

pe langa Curtea de Apel Constanta, si mai departe sa se faca in regim de urgenta,

constitutional, ceea ce trebuie sa se faca conform Art. 131 din Constitutia Romaniei.

b).Conform Art. 131 din Constitutia Romaniei – Rolul Ministerului Public:

– In activitatea judiciara, Ministerul Public reprezinta interesele generale ale societatii si

apara ordinea de drept, precum si drepturile si libertatile cetatenilor.

– Ministerul Public isi exercita atributiile prin procurori constituiti in parchete, in

conditiile legii.

– Parchetele functioneaza pe langa instantele de judecata, conduc si supravegheaza

activitatea de cercetare penala a politiei judiciare, in conditiile legii.

c).Respectos, solicit sa se tina cont ca: Autoritatea Navala Romana CT si celelalte

institutii, Autoritatea Navala Romana – Capitania Zonala Galati si facultatile de marina,

prin emiterea de documente infractionale maritime romanesti false, se fac vinovate

penal pentru savarsirea infractiunilor de: Fals intelectual in acte oficiale, fals in

inscrisuri sub semnatura privata, uz de fals si abuz in serviciu contra intereselor

persoanelor in forma continuata. Si asa, doar noua cetatenilor romani, continuu ne-a

fost si ne este foarte grav afectata: Siguranta, securitatea, viata, sanatatea, dreptul

legal la munca, dreptul la viata legala, dreptul de cetateni europeni. De asemeni foarte

grav este incalcat tot legislativul romanesc, al UE si toate conventiile internationale.

d).Legal, solicit ca institutiile mai sus mentionate: Autoritatea Navala Romana Constanta,

subordonata Ministerul Transporturilor, in locul documentelor infractionale maritime

romanesti false, sa-mi emita toate documentele maritime legale, conform Conventiei

STCW 78/95, cu regulile STCW aferente, dupa cum urmeaza:

– In locul falsei Diplome (de scoala profesionala de marina, care legal nu a existat si nu

exista conform conventiilor internationale), cu Seria J, Nr. 84072, legal sa-mi emita:

Diploma de absolvire a cursurilor maritime, conform Conventiei STCW 78/95, cu

Regula STCW A-III/1.

– In locul falsului document Brevet, nr. 15658, legal sa-mi emita: Diploma de absolvire a

cursurilor maritime, conform Conventiei STCW 78/95, cu Regula STCW A-III/1.

– In locul falsului document Brevet, nr. 16809, legal sa-mi emita: Diploma de absolvire a

cursurilor maritime, conform Conventiei STCW 78/95, cu Regula STCW A-III/3.

– In locul falsului document Certificat, nr. 6929, legal sa-mi emita: Diploma de absolvire a

cursurilor maritime, conform Conventiei STCW 78/95, cu Regula STCW A-III/2.

– In locul falsului Document de Atestare fluvial, cu Nr. 11461, legal sa-mi emita

Certificatul de Competenta de Sef Mecanic Limitat, de 3000 GT, 9 000 kw propulsia

vaporului, conform prevederilor Conventiei STCW 78/95, Sectiunea A-III/2.

De mentionat ca toate documentele fluviale sunt interzise la nivel global din 1978, cand

a aparut Conventia STCW.

– In locul falsului Certificat de Competenta, cu nr. 2289, legal sa-mi emita Certificat de

Competenta, de Sef Mecanic, conform Conventiei STCW 78/95, Sectiunea A-III/2, cum

emit toate tarile membre la Conventia STCW 78/95, si mai putin Romania. Pentru ca

Romania, si acuma in 2018, prin autoritatile conducatoare, nu respecta Constitutia

Romaniei si nici o conventie internationala.

e).Parchetul de pe langa Curtea de Apel Constanta, legal, sa inainteze dosarul penal catre

instanta de judecata si sa se judece conform Art. 52, din CR, care se refera la Dreptul

persoanei vatamate de o autoritate publica:

– Persoana vatamata intr-un drept al sau ori intr-un interes legitim, de o autoritate

publica, printr-un act administrativ sau prin nesolutionarea in termenul legal a unei

cereri, este indreptatita sa obtina recunoasterea dreptului pretins sau a interesului

legitim, anularea actului si repararea pagubei. Paguba, care este pe perioada

15 Februarie 1983 – Octombrie 2018!

– Conditiile si limitele exercitarii acestui drept se stabilesc prin lege organica.

f).Respectos, solicit sa luati in consideratie, ca: Din 1990 si in special, din 2009, cand am

inceput sa fac plangeri penale, am fost torturat psihic, sufleteaste, abuziv au fost

aranjate abuzuri criminale de: Instigarea la omor, tentativa la infractiunea de omor

calificat, lovituri cauzatoare de moarte si ultraj, acte criminale care au avut loc

impotriva mea pe data de 19.09.2013, in biroul directorului general de la Autoritatea

Navala Romana Constanta. Evident, si pe 23 Noiembrie, 2015, si 17 Mai 2016, abuzurile

in serviciu din partea autoritatilor de la Autoritatea Navala Romana Constanta, au fost

aproximativ la fel.

Mentionez ca pana acuma, autoritatile infractionale de la Autoritatea Navala Romana

CT, Directorul Mezei Alexandru, cu sustineri ilegale, de mai multe ori m-au batut bestial,

pe data de 08.12.2017, si 21 August 2018, au facut demersuri criminale, ca eu sa fiu

ucius cu medicamente nocive, la Spitalul de Psihiatrie, Palazu Mare, din subordinea

Spitalului Clinic Judetean de Urgenta „Sf. Andrei” Constanta!

– Asa posibilitatile mele de viata familiala si sociale au fost total alterate, distruse ca

urmare a faptelor ilicite si penale savarsite prin Autoritatea Navala Romana Constanta

si Autoritatea Navala Romana-Capitania Zonala Galati, subordonate MT.

Se stie ca omorarea oamenilor incomozi prin spitale, care cer respectarea legilor, a fost

stabilita de Stalin, si se practica si in Romania, si acum in 2018!

g).Rog sa luati foarte serios in consideratie, ca infractiunile prezentate cu documentele

infractionale maritime romanesti false, sunt cazuri penale foarte grave, care au format

caz special de ‘’Circumstante speciale agravante’’, al Politie Transporturi Maritime CT.

Cazuri foarte grave, prin care mi-a fost distrusa total viata profesionala si legala, este

afectat foarte grav legislativul romanesc si european, sunt incalcate toate conventiile

internationale cu UE & ONU!

Avand in vedere pluralitatea de fapte penale foarte grave, aratate si savarsite de paratii aratati in cuprinsul prezentei plangeri penale, pentru interesul legii, institutiile nationale: Ministerul Transporturilor, Sectia Navala din Ministerului Transporturilor, Autoritatea Navala Romana Constanta, Autoritatea Navala Romana-Capitania Zonala Galati. Conform prevederilor Art. 40, Art. 50 si Art. 58 si celelalte prevederi privind competenta din Codul de procedura penala, respectos pentru interesul legii, solicit sa se fac dosar, sa se faca investigatii si sa fie judecat in regim de urgenta, conform codului penal in vigoare, de instanta competenta.

Declar pe onoare ca informatiile ce figureaza in cuprinsul prezentei plangeri penale, pentru interesul legii, sunt exacte, conform cu totate documentele infractionale false, dovezile criminale, care mi s-au intamplat pana acuma, drept pentru care sustin si semnez.

Persoana vatamata, victima, 17-10-2017

Mihai Dulgheru! Semnatur

Pentru atentia domnului comandant al Politiei Transporturi Maritime Constanta.

Domnule comandant al Politiei Transporturi CT, va rog sa luati in foarte serios, ca a trecut un an si nu am primit, nici o comunicare de la d-stra, in legatura cu plangerea penala, inregistrata cu nr. 2468723 din 12.10.2017.

Intre timp, am fost contactat de navigatori romani din diaspora, care m-au rugat sa comunic ca o multime de romani au suferit si sufera in diaspora, din cauza documentelor profesionale infractionale (MARITIME), romanesti false. Au fost gasiti romani in situatii foarte delicate de suferinta, morti, si unii romani chiar sau sinucis din cauza documentelor infractionale romanesti false, pentru ca nu gaseau de munca. Ambasadele Romaniei, mult mai rau decat in timpul lui Ceausescu, mereu au refuzat si refuza sa ajute pe romanii in situatiile foarte delicate in care se afla.

PS: In legatura cu documentele maritime infractionale romanesti false, prin care ne sunt total distruse vietile profesionale si viata in general, noua navigatorilor romani si imaginea Romaniei, multe alte autoritati, au spus, ca: Aceste conditii foarte grave, fac ca Romania sa ocupe locul 193 la ONU, din 193 de tari membre la ONU, si in urma junglei, pentru ca in jungla, legea este Dragoste! In Romania, legea a fost si inca este ceea ce sunt documentele maritime infractionale romanesti false, adica: Mafie criminalitate si terorism, pentru ca in Romania, cand vezi o autoritate, de multe ori, in realiate, vezi un mafiot criminal terorist, care face la birou: Mafie, criminalitate si terorism de birou. Terorismul de birou, care este cel mai periculos terorism din lume! Evident si foarte multe altele! Terorismul de birou, care este facut continuu la ANR CT, de teroristul infractor penal, numitul Mezei Alexandru!

Este foarte grav, ca noi romanii, suntem distrusi ca natie si Romania este distrusa ca tara, tocmai prin sistemul de invatamant ilegal, cu emiteri de documente infractionale (maritime) romanesti false!