DISTRIBUIȚI

Buna ziua,

Va contactez din partea Ziarului Financiar in vederea stabilirii unui parteneriat media pentru evenimentul ZF Branduri Romanesti din orasul Galati din data de 25 iunie. Oferta speciala pentru participantii din partea partenerilor: prezenta la eveniment le garanteaza obtinerea unui cont de acces la serviciul ZF Corporate pentru o perioada de 3 luni, un beneficiu in valoare de 300 de euro. Accesul la acest serviciu se va da ulterior conferintei.

In schimbul promovarii evenimentului, va putem insera sigla pe toate materialele evenimentului (invitatie, newsletter, macheta etc) si posibilitatea de a amplasa un rollup in sala.

Mai jos regasiti si invitia la acest eveniment in eventualitatea in care doriti sa o diseminati catre partenerii dvs.

cid:image001.png@01D446B2.DA5B5A50

Ziarul Financiar impreuna cu Raiffeisen Bank va invita sa participati la conferinta “Branduri Romanesti: Cum sa iti construiesti un brand puternic in business”, marti, 25 iunie 2018, ora 09:00, la restaurant Teatris, orasul Galati.

Oferta speciala!

Prezenta la eveniment va garanteaza obtinerea unui cont de acces la serviciul ZF Corporate pentru o perioada de 3 luni, un beneficiu in valoare de 300 de euro. Accesul la acest serviciu se va da ulterior conferintei.

Atentie! Locurile sunt limitate, iar accesul gratuit se face doar pe baza de invitatie si confirmare prezenta la adresa: andra.badala@m.ro / 0740 111 485.

Intr-o perioada in care „made in Romania” a capatat valente pozitive si in care patriotismul s-a trezit in randul tinerilor, brandurile locale castiga tot mai multa vizibilitate si tot mai mult teren.

Pe piata locala exista, din pacate, doar cateva branduri care sa fi trecut testul timpului si care au reusit sa se dezbrace de aspectul prafuit pentru a imbratisa o atitudine moderna, cool. Dacia, Arctic, Gerovital, Timisoreana sau Braiconf sunt cateva dintre acestea.

Cu un design adaptat, cu o pozitionare noua si cu o comunicare pe masura, aceste nume au reusit sa atraga atat publicul matur, care le cunostea deja si care dezvoltase o relatie cu ele, cat si consumatorul tanar.

In paralel, in ultimii ani, s-a dezvoltat o noua generatie de branduri romanesti, nume tinere, care vorbesc pe limba consumatorului, care sunt prezente atat in offline, cat si in online si care reusesc nu doar sa reziste pe o piata unde numele internationale joaca tare, ci chiar sa domine.

Daca vreti sa aflati:

· Cum se poate lupta un brand romanesc cu nume internationale cu bugete pe masura?

· De cat timp ai nevoie ca sa construiesti un brand? Cat costa?

· In era social media, cat de important este sa comunici cu consumatorul acolo unde este el, pe Facebook, Instagram?

· Cum poate rezista un brand local câteva zeci de ani pe piata? Ce masuri de modernizare au fost luate?

Atunci, trebuie sa participati la Conferinta Branduri Romanesti !

Pentru orice informatie suplimentara, va rog nu ezitati sa ma contactati.

O zi frumoasa!

Multumesc anticipat!

Multumesc,

Andra Badala

Asistent Marketing Evenimente

ZIARUL FINANCIAR & BUSINESS MAGAZIN

http://www.zf.ro/conferinte/

Phone: 0740 111 485; 0318 256 337

Email: andra.badala@m.ro

Adresa: Nicolae Iorga , nr.5, sector 1, Bucuresti

Description: cid:image002.png@01D3DCB3.EA0047E0