DISTRIBUIȚI

O venerabila stewardesa, care avea la activ mii de zboruri si milioane de kilometri, a explicat „VÂRSTA BĂRBATULUI PRIN COMPARAŢIA CU AVIONUL”

Barbatul pana la 15 ani : Avion de hartie.

Se moaie repede la umezeala si cade de cele mai multe ori in bot.

Bărbatul până în 20 de ani: Avion de agrement.

Numai zboruri rapide, de scurtă distanţă şi medie durată, multe cu o evolutie placuta.

[https://www.facebook..com/centrudeterapie]De la 20 la 30: Avion de vânătoare.

Întotdeauna la post, 7 zile pe săptămână, zi si noapte, indiferent de vreme. Ataca orice obiectiv. Capabil să execute diferite misiuni chiar când acestea sunt la un interval scurt de timp si destinatii diferite.

De la 30 la 40: Aeronavă comercială
Menţine orare regulate. Destinaţii destul de cunoscute şi de rutină. Zborurile întotdeauna ies la ora prevăzută, dar mai necesită mutări şi adaptări care irită clienţi.

De la 40 la 50: Aeronavă comercială pentru zboruri internaţionale
Funcţionează la orele de lux. Destinaţii de înalt nivel cu rare abateri. Clientela soseşte cu mari speranţe, la sfârşit iese obosită, dar in cele mai multe cazuri satisfăcută.

De la 50 la 60: Aeronavă cargo
Pregătiri intense şi multă muncă înainte de decolare. Odată în aer, manevrează lent şi oferă foarte puţin confort în timpul zborului. Clientela este în mare majoritate deceptionata de desfasurarea zborului, multe manifestandu-se oral asupra condittilor de zbor.

De la 60 la 70: Deltaplan
Necesită condiţii externe excepţionale pentru a-şi lua zborul, de o muncă teribilă pentru a decola iar după aceea evită manevre bruşte pentru ca să nu cadă înainte de timp. După aterizare, demontează şi strânge tot echipamentul cu o viteza demna de cartea recordurilor.

De la 70 la 80: Planor
Zboară uneori, dar numai ajutat. Repertoriul manevrelor extrem de limitat. Odată ajuns la sol are nevoie de ajutor pentru a ajunge la hangar.

După 80: Aeromodel
Este doar decorativ, de funcţional nici nu se mai pune problema.